Neuromarketing

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menadżerska
Czas trwania 5 Lat
Tryb nauczania zaoczny
Uzyskany tytuł Magister

Opis kierunku

Neuromarketing to innowacyjna specjalność na kierunku psychologia, łącząca w sobie najnowsze osiągnięcia w badaniach konsumentów z merytorycznym podłożem wiedzy psychologicznej. O ile jeszcze 20 lat temu można było zastanawiać się, czy rodzący się neuromarketing ugruntuje swoją pozycją w świecie nauki i biznesu, to dziś nikt już nie ma co do tego żadnych wątpliwości.

Neuromarketingiem interesują się największe koncerny świata, jak Coca-Cola Company, General Motors czy Volkswagen, a jednocześnie przyciąga on także czołowych naukowców, wliczając również laureatów Nagrody Nobla, jak prof. Eric Kandel, zasiadający w radzie naukowej firmy NeuroFocus, świadczącej usługi neuromarketingowe.

Uzyskany dokument Dyplom

Miasta

Poznań
Rzeszów
Warszawa
Wrocław

Czego się nauczysz?

Neuronalnych podstaw rozwoju człowieka.
Biologicznych korelatów procesów decyzyjnych.
Technologii biometrycznych wykorzystywanych w marketingu.
Najczęstszych błędów poznawczych w świecie handlu.
Neuropsychologii emocji i motywacji.
Marketingu multisensorycznego.
Neuroekonomii i ekonomii behawioralnej.
Prowadzenia badań marketingowych opartych na wiedzy o mózgu.

Perspektywy pracy

Specjalista ds. marketingu
Account manager
Content manager
Badacz – konsultant neuromarketingu
Badacz społeczny
Psycholog reklamy
Psycholog biznesu
Manager kreatywny
Trener/szkoleniowiec.

Skontaktuj się z nami

Partner test ED

Partner test ED
Partner

690000000 ED
spam@studiujepracuje.pl ED
Adres 1 ED
Adres 2 ED
Adres 3 ED
Oferty pracy na wybranym kierunku

Dostępne Oferty Pracy

KONTAKT

Jesteśmy dla Ciebie

Chcesz dołączyć do projektu? Czekamy właśnie na Ciebie. Nie krępuj się, skontaktuj się z nami już teraz.

  • Biuro Obsługi
  • Goleniów, ul. Tadeusza Kościuszki 10b
MASZ PYTANIA?

Napisz do nas

Wypełnij prawidłowo pole
Wypełnij prawidłowo pole
Wypełnij prawidłowo pole
Wypełnij prawidłowo pole